تا حالا برایتان پیش آمده است که بخواهید در ورد سندی را تنظیم کنید اما از لحاظ ایمنی به مشکل بخورید؟ در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد چگونه در ورد برای اسنادمان رمز تعیین کنید. دستور العمل زیر را دنبال کنید و حتما در پایان نظرتان را به ما بگویید.

 

1- بعد از اینکه پروژه تان را تمام کردید از منوی بالا گزینه file را انتخاب کنید.

2- سپس از منوی سمت چپ گزینه info را انتخاب کنید.

3- بعد روی گزینه Protect Document کلیک کنید.

 

حال به شما 5 گزینه پیشنهاد خواهد شد:

گزینه دو (Ensrypt with password) را انتخاب کنید.

 

حال از شما خواسته می شود که پسورد خود را وارد کنید. پس از وارد کردن کلید OK را بزنید، حال باید پسورد خود را دوباره وارد کنید.

اکنون هر موقع بخواهید پروژه تان را باز کنید به این پسورد نیاز دارید.